Sibuknya!!!

>> Wednesday, May 27, 2009



Dah beberapa hari Lan tidak berkesempatan untuk update blog ni. Memandangkan sekarang musim exam, Lan habiskan banyak masa untuk menyemak kertas jawapan murid-murid. Bukan apa, Sabtu ni Lan dah nak naik belon balik jumpa keluarga tercinta. Takkan la nak bawak kertas jawapan sama-sama kan...


Selain exam, di sekolah  Lan juga sekarang ni tengah menyiapkan satu projek Matematik. Projek ini adalah anjuran Malaysia Airport Berhad (MAB). Sebanyak 8 buah sekolah terpilih dari seluruh negara akan menyertai projek ini. Kalau tahun lepas kami memilih projek Sains, tahun ni kami memilih Projek Matematik. Antaranya ialah projek sifir di mana2, pancing ikan (sifir ditulis di badan ikan), multiplication jar, dan poket sifir.  Semua guru telah memberikan kerjasama yang maksimum untuk menjayakan projek kali ini. Sementara murid2 mula menunjukkan minat mereka kepada nombor walaupun sebelum ni agak fobia.

Lan bersyukur sangat2 sebab e-laporan j-QAF perlu dihantar selepas cuti. Ini bermakna kami masih mempunyai masa yang secukupnya untuk mengisi data2 tersebut. Soalan Jawi tahun 5 baru saja download dan ujian akan diadakan selepas cuti nanti.  Selepas ni dapatlah bercuti dengan tenang.

0 comments:

  © Free Blogger Templates Skyblue by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP